Een leuk extraatje om te gebruiken

Ik heb een aantal weken geleden een gratis account aangemaakt op dividend max. Via een Google zoekopdracht kwam ik daar geregeld terecht om informatie over het dividend op te zoeken. Ze hebben ook z'n calculator waarmee je het toekomstig dividend kan laten uitrekenen aan de hand van je aantal shares. Ondanks dat je een upgrade naar een betalende klant moet uitvoeren om volledige toegang te verkrijgen (heb ik niet gedaan), kan je in dit gratis account wel je je specifieke holdings toevoegen en ontvang je per email een notificaties tijdens een nieuwe dividend aankondiging.

_________________________________



_________________________________

Het is niet veel en mogelijk heb je een andere bron, maar ik vind het best leuk om een email te ontvangen en handig omdat ik er weer even aan herinnerd wordt. Zo heb ik recent twee e-mails ontvangen over het aankomend dividend van Microsoft en Starbucks. 

_________________________________


_________________________________

Er staat verder dus niet bij met hoeveel procent het dividend verhoogd is (indien er een verhoging heeft plaatsgevonden), dit zal je alsnog via een andere bron moeten opzoeken. Beide gelijk even opgezocht waar ik erachter kwam dat Microsoft zijn dividend met bijna 10 procent heeft verhoogd en Starbucks met ongeveer 8,2%. Dat zijn toch twee mooie verhogingen!

Reacties