Ik vind het leuk dat...

1. Mensen in mijn nabije omgeving de nieuwste Apple producten willen en hier veel geld voor over hebben;

2. Er steeds meer slimme apparaten op de markt komen die meer chips bevatten dan zijn voorganger;

3. Veel beleggers producten van Ishares kopen en ETF beleggen steeds populairder lijkt te worden;

4. Curiosity stream nu ook via VIAPLAY te zien is in en ik ook een aflevering kan bekijken;

5. Ik in de grote steden alleen maar oranje bezorgers op fietsen of scooters tegenkom;

6. De computers en functionaliteiten op mijn werk bijna allemaal op Microsoft Producten draait;

7. Collega's (en ikzelf) lekker aan het Netflixen zijn na de avonddienst;

8. Familie het regelmatig over Star Wars, themaparken of andere Disney producten heeft;

.... oftewel ik mijn eigen satellite beleggingen overal in mijn dagelijkse leven terugzie.

Cijferseizoen gaat trouwens ook weer beginnen, kijken of ik het dan nog steeds zo leuk vindt 😅.

Reacties

  1. Zo zie je maar weer, beleggingen zijn vaak gewoon een weerspiegeling van de samenleving. En die kwartaalcijfers komen ook wel goed, over een 10-jarige peruide zie je ze niet meer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik wel! Want anders sta ik in mijn satellite gedeelte over 10 jaar nog steeds op een verlies haha.

      Verwijderen
  2. Netflix daalde vannacht met 23% na slechter dan verwachte cijfers. En Just Eat Takeaway daalde het afgelopen jaar met 67%. Doe mij maar een breed gespreide ETF, VWRL doet het in deze periode minder slecht...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een grote afstraffing geweest: 35 procent in één dag. YTD nu 64% lager.

      Verwijderen

Een reactie posten